2014. február 15., szombat

EU-konform körhinta

   Év végén elhatároztuk a csajokkal, hogy utolsó héten kimegyünk egyik délután a kollégiumból, felfedezni az új EU-s játszótereket. Megérkeztünk a játszótérre és éltük a második gyerekkorunkat tizenhétéves fejjel. Én beleültem egy forgó székbe, először tetszett a dolog, majd amikor beindult a forgás, már nem tudtam fékezni sem, és kezem-lábam égnek állt. Kiabáltam, hogy – Valaki segítsen már, állítsátok már meg ezt a szart, mindjárt elokádom magam!!! – Mellesleg a játszótéren kb. 20 ember volt, abból a fele felnőtt. Két barátnőm a háttérben szakadt a röhögéstől, másik aki mellettem állt, az is úgy röhögött, hogy még segíteni sem tudott, de egyszer csak elkaptam a kezét és megált a forgó. Nagy nehezen kimásztam belőle, két lépés után összecsuklottam, úgy remegtem és szédültem még vagy fél óráig. Barátnőim szerint, az egész játszótéren mindenki a térdét csapkodva sírt a röhögéstől, még az ötéves gyerekek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése